Korzystanie z tej strony jest równoznaczne z wyrażeniem przez Użytkownika zgody na przetwarzanie jego danych w celach analiycznych oraz marketingowych zgodnie z warunkami opisanymi na stronie www.soczewki365.pl/rodo.
zamknij

ODBIERZ KROPLE DO OCZU GRATIS!^

 Wybierz dowolne opakowanie soczewek kontaktowych ACUVUE® używając przycisku KUP TERAZ

 Poniżej wyświetlą się produkty polecane.

 Wybierz dopasowane do Twoich potrzeb krople nawilżające do oczu

 Do każdego kupionego zestawu automatycznie dołożymy krople blink® intensive GRATIS^ .

 

Nasze oczy, podobnie jak nasza skóra lub włosy codziennie wystawiane są na działanie różnych czynników takich jak praca z komputerem czy długotrwałe czytanie. Warto wiedzieć, że prowadzi to do wysuszenia powierzchni oka i w konsekwencji długotrwałego oddziaływania może wywołać różnego rodzaju dolegliwości i dyskomfort.

Zaczerwienione oczy, uczucie zmęczenia, swędzenia czy pieczenia oczu, piasek pod powiekami, czy ból głowy, czy coś z tego wydaje Ci się znajome? To mogą być symptomy suchego oka.

Naturalnie w ciągu dnia wykonujemy różne czynności, przebywamy w pomieszczeniach zamkniętych, wychodzimy na dwór. Nasze oko nieustanie pracuje w różnych płaszczyznach (dal i bliż) i różnym oświetleniu. Przeciętnie w takich warunkach oko mruga około 22 razy na minutę tworząc na powierzchni film łzowy, zapewniający właściwe nawilżenie i ochronę.

Kiedy patrzymy w ekran komputera czy innych urządzeń cyfrowych, częstotliwość mrugania obniża się nawet o 60%(*2,3), dzieje się tak między innymi dlatego, że nasz mózg interpretuje jako mrugnięcie ruchy wykonywane powiekami przy przenoszeniu wzroku z ekranu na klawiaturę.

Rzadsze mruganie prowadzi do wysychania oka a w konsekwencji do wspomnianych wcześniej symptomów suchego oka.

Aby uchronić się przed tymi przykrymi dolegliwościami miej zawsze pod ręką nawilżające krople do oczu, a jeśli jesteś użytkownikiem soczewek kontaktowych, pamiętaj że ich właściwy wybór również wpłynie na Twój komfort. Nie zapominaj raz na 20 minut podnieść się i np. wyjrzeć przez okno, skupiając wzrok na czymś oddalonym od Ciebie o 20 metrów. Możesz też zamknąć oczy i wykonać kilka okrężnych ruchów gałkami ocznymi. Te proste ćwiczenia pomogą Ci zrelaksować przemęczone oczy. 

ACUVUE® to wyjątkowe produkty, które zapewnią Ci nawilżenie, dzięki unikalnym technologiom wbudowanym w materiał soczewki.

Technologia HydraLuxe™

(Technologia Zintegrowanej Łzy)

Integruje się z filmem łzowym

i pomaga utrzymać jego stabilność

tym samym zapewnia komfort widzenia

Technologia LACREON®(*4-8)

Utrzymuje nawilżenie i zapobiega

podrażnieniom

Technologia HYDRACLEAR® PLUS (*9-12)

Pomaga utrzymać stabilność filmu łzowego,

nawet w wymagających warunkach otoczenia

(podczas korzystania ze smartfonów czy komputerów),

co przyczynia się do właściwej jakości widzenia

Krople do oczu blink® zostały opracowane z myślą o potrzebach Twoich oczu. Dzięki zawartości hialuronianu sodu (HA)15,16, nawilżają i utrzymują stabilny film łzowy.

  

Promocja ważna jest od 01.05.2020r. do 31.07.2020r. lub do wyczerpania zapasów. Rabaty i promocje nie łączą się. Organizatorem promocji jest Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o, ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, Polska. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie partnera.

Promocja trwa od 01.05.2020 r. do 31.07.2020 r. lub do wyczerpania voucherów. Promocja polega na uprawnieniu konsumenta do otrzymania jednego opakowania kropli blink® intensive gratis przy zakupie jednego opakowania soczewek kontaktowych ACUVUE® OASYS, ACUVUE® OASYS for ASTIGMATISM, ACUVUE® OASYS 1-Day, ACUVUE® OASYS with Transitions™, 1-DAY ACUVUE® MOIST, 1 -DAY ACUVUE® MOIST for ASTIGMATISM lub 1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL i jednego opakowania kropli blink® intensive, blink® intensive plus, blink contacts® lub blink® intensive unidose. Z Promocji można skorzystać wyłącznie w salonie optycznym biorącym udział w Promocji, w którym Uczestnik dokonał zakupu soczewek kontaktowych ACUVUE® oraz kropli marki blink® objętych Promocj. Organizatorem Promocji jest Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej Partnera.

^Przedmiotem Promocji Konsumenckiej objęte są soczewki kontaktowe marki ACUVUE® OASYS, ACUVUE® OASYS for ASTIGMATISM, ACUVUE® OASYS 1-Day, ACUVUE® OASYS with Transitions™, 1-DAY ACUVUE® MOIST, 1-DAY ACUVUE® MOIST for ASTIGMATISM lub 1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL oraz krople do oczu marki blink® intensive, blink® intensive plus, blink contacts® lub blink® intensive unidose, które dostępne są w salonach okulistyczno-optycznych (placówkach detalicznych) prowadzących bezpośrednią sprzedaż soczewek kontaktowych i kropli do konsumentów na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Kampania promocyjna będzie prowadzona u klientów prowadzących sprzedaż internetową.Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz w salonach biorących udział w Promocji.

*używać po wcześniejszych zdjęciu soczewek kontaktowych. 1. Michaud L, Frenette B. Evaluation of Sodium Hyaluronate Lubricating Drops Used before Insertion of Contact Lenses on Symptomatology, Severity, and Intensity of Ocular Dryness. ISRN Ophthalmology Volume 2012, Article ID 762784. 2. Tsubota K & Nakamori K. Dry eyes and video display terminals. N Engl J Med 1993;328:584-585. 3. Patel S, Henderson R, Bradley L, et al. Eect of visual display unit use on blink rate and tear stability. Optom Vis Sci 1991;68:888-892. 4. Dane firmy JJV 2015. Technologia podwójnego działania dla rodziny soczewek kontaktowych 1-DAY ACUVUE® MOIST. 5. Suwala M, Glasier MA, Subbaraman LN, et al. Quantity and conformation of lysozyme deposited on conventional and silicone hydrogel contact lens materials using an in vitro model. Eye Contact Lens. 2007;33(3):138-143. 6. Sheardown H i wsp. Charakterystyka chemiczna soczewek kontaktowych 1-DAY ACUVUE® MOIST i 1-DAY ACUVUE®. Invest Ophthalmol Vis Sci, 2006;47: abstrakt elektroniczny 2388. 7. Dane firmy JJV 2009. Analiza wyników przeprowadzona w październiku 2009 r. Wśród osób dorosłych w wieku 25-34 lat (N=71) P<0,05. W grupie użytkowników soczewek 1-DAY ACUVUE® MOIST, u 1% pacjentów występują częste podrażnienia oka, u 14% podrażnienia występują okazjonalnie, a u 83% rzadko lub nie występują w ogóle. 8. Dane firmy JJV 2014. Dane uzyskane we współpracy z Centre for Contact Lens Research (CCLR) w Waterloo, Kanada. W oparciu o dane z badań in-vitro. Nie przeprowadzono badań klinicznych pozwalających bezpośrednio powiązać profil lizozymu z konkretnymi korzyściami klinicznymi. 9. Dane firmy JJV 2016 technologie filmu łzowego LACREON®, HYDRACLEAR® PLUS, HYDRACLEAR® 1 i HydraLuxe™. 10. Dane firmy JJV 2016, dane dotyczące nawodnienia. 11. Young G and Sulley A. Soft contact lens fitting revisited. Sovremennaya Optometry 2013, # 6 July; P. 18-24 – and CSM. 12. www.clinicaltrials.gov to strona internetowa prowadzona przez NIH. 23 badania kliniczne oceniające subiektywny komfort noszenia jako pierwszo lub drugorzędowy wynik badania soczewek marki ACUVUE OASYS® z technologią HYDRACLEAR® Plus lub ACUVUE® OASYS 1-Day z technologią HydraLuxe™. Przegląd według stanu na dzień 2 sierpnia 2018 r. 13. Glikol polietylenowy PEG 400 0,25%. 14. Data on file June 2003. HARW 102 9464, Blink Contact Lens Rewetter Solution, Clinical Trial. Final Report. 15. Laurent TC. Structure of hyaluronic acid. In: EA balazs (ED.) Chemistry and molecular biology of the intercellular matrix. Academic Press, London; 1970: 703-732. 16. Aragona P. Long term treatment with sodium hyaluronate containing artificial tears reduces ocular surface damage in patients with dry eye. Br J Ophthalol. 2002;86:181-184.

blink®, ACUVUE®, ACUVUE® OASYS, ACUVUE® OASYS for ASTIGMATISM, ACUVUE® OASYS 1-Day, 1-DAY ACUVUE® MOIST, 1-DAY ACUVUE® MOIST for ASTIGMATISM, 1-DAY ACUVUE® MOIST MULTIFOCAL, 1-DAY ACUVUE® TruEye, HYDRACLEAR®, HydraLuxe™, LACREON®, są znakami towarowymi firmy Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, Polska. Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS0000032278, NIP 113-00-20-467, o kapitale zakładowym 39 751 500,00 złotych. © Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa. CEH/2020/04/9581

POLECANE PRODUKTY:

Marki soczewek kontaktowych
w naszym sklepie

Marki soczewek kontaktowych